Mijn Groepen

Als de leerlingen zijn ingevoerd stel je naar eigen keuze de leerlinggroepen samen. In de klas is het handig dat bij elk van de (bijvoorbeeld 4) werkstations een vast groepje hoort. Je bepaalt zelf de naam van het groepje.

Mijn Leerlingen

Voer de gegevens van je leerlingen in, zoals naam, e-mailadres en dyslexiefactor (extra tijd per test). Wisster genereert voor elke leerling een “pincode” voor de Wisster-testjes in de les, én een online-toegangscode.

Mijn Toetsen

Hier bepaal je per Wisster-test het aantal vragen, de tijd per test, de wachttijd tussen twee tests in seconden en het toegestane aantal herkansingen per paragraaf. Je hebt de volledige regie!

Mijn Vragen

Maak bij de paragrafen die getest worden, vragen die controleren of alle uitwerkingen in ‘t schrift staan én begrepen zijn. De editor van Wisster levert bij elke vraag alternatieven. Dat betekent dat een leerling bij een volgende beurt wel dezelfde vraag kan krijgen, maar met andere getallen.

Mijn Resultaten

In één oogopslag zie je op elk moment per leerling en per hoofdstuk de resultaten van de Wisster-tests. Een sterretje staat voor een geslaagde test over een paragraaf en een cijfer geeft aan hoeveel keer een leerling een test deed zonder succes. Jij bepaalt het SO-cijfer dat bij de sterretjes hoort.

Start een toets

Stel per werkstation de groep in die daar Wisster-tests gaat doen én bepaal de hoofdstukken waarover dat is toegestaan.

Toets Meekijken

Wisster-tests worden individueel, dus zonder contact met anderen gedaan; ze tellen immers mee in het SO-cijfer. Tijdens de test staat daarom de naam van de leerling groot bovenin het scherm van het werkstation. Soms is het toch handig om als docent op je eigen computer het verloop van de test te volgen.

Mijn Account

Wijzig, indien nodig, je Wisster-toegangscode.